Leiding

KinderVakantieWerk is niets zonder haar leiding.

Onwijs leuk om te doen

KinderVakantieWerk is niets zonder haar leiding. We zijn dan ook onwijs trots en blij dat we elk jaar weer kunnen rekenen op de helpende handen van deze kanjers!

Mocht jij zin hebben om tijdens KinderVakantieWerk een groepje kinderen te begeleiden dan kan dat door je aan te melden via het volgende formulier.

Kinderen

Voor dé week van het jaar

Leid(st)ers

22:00u KVW-terrein
Za 22 juliAfbreken en opruimen08:00u KVW-terrrein

Leiding van KVW Horst

In de KVW-week worden groepjes van gemiddeld 10 kinderen toegewezen aan één of meerdere leid(st)ers, welke de kinderen de hele week onder hun hoede houden. Er wordt gestreefd naar een minimumleeftijd van 16 jaar voor een leid(st)er. Mocht een enkele 15-jarige zich melden, dan wordt deze toegevoegd aan oudere leiding. De leiding ontvangt verder korte tijd vóór de KVW-week in de leidingvergadering instructies over wat van hen wordt verwacht en wat zij kunnen verwachten in deze week.

Aanmelden

Mocht jij zin hebben om tijdens KinderVakantieWerk een groepje kinderen te begeleiden dan kan dat door je aan te melden via het volgende aanmeldformulier.

Leidingvergaderingen

Een maand voordat de KVW-week van start gaat wordt de eerste leidingvergadering gehouden om de leiding globaal in te lichten over het KVW gebeuren van dat jaar, tevens is het een kennismaking of weerzien van leiding en bestuur.
Op de laatste zaterdag voor de KVW-week krijgt de leiding in de tweede leidingvergadering specifieke leiding informatie te horen en ontvangt de leiding ook het draaiboekje en het T-shirt.

KVW bestaat 65 jaar

Alles dankzij jullie als vrijwilligers! Dit hebben we natuurlijk flink gevierd!

200 kinderen Lol & Plezier

Natuurlijk hopen we er allemaal nog lang zo mee door te gaan.

We zijn enorm trots op al onze vrijwilligers!